سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا کس که با نیکویى بدو گرفتار گردیده است و بسا مغرور بدانکه گناهش پوشیده است ، و بسا کس که فریب خورد به سخن نیکویى که در باره او بر زبانها رود ، و خدا هیچ کس را نیازمود چون کسى که او را در زندگى مهلتى بود . [ و این گفتار پیش از این گذشت ، لیکن اینجا در آن زیادتى است سودمند . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :4
کل بازدید :104595
تعداد کل یاداشته ها : 95
103/2/10
4:7 ع

عکس و بیوگرافی کامل سیمین غانم جدید

معروف‌ترین ترانه سیمین غانم گل گلدون من نام دارد که سروده فرهاد شیبانی و ساخته فریدون شهبازیان است. صدای سیمین غانم که در محدوده کنتر آلتو قرار میگیرد، صدایی است گیرا، قوی و پر طنین. او در بیان و القا اوج و حضیض های عاطفی غوغا می کند.

ادامه مطلب...

  
  

سلفی محسن چاووشی در کنار دریا جدید

 

محسن چاووشی

محسن چاووشی

 

نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: عکس بیوگرافی خوانندگان ایرانی
برچسب ها: محسن چاووشی ، محسن چاووشی اینستگرام

  
  

عکس و بیوگرافی کامل رضا صادقی جدید

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ ایرانی اهل بندرعباس است. رضا صادقی در 25 مرداد سال 1358 در بندر عباس به دنیا آمد. ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه‌مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به آن سمت تغییر دهد.

آلبوم وایسا دنیا دومین آلبوم رسمی وی بود که موجی عظیم ایجاد کرد و برترین آهنگ دهه 80 ایران شد. وی در سال 1390 آلبوم دیگری به نام آلبوم دیگه مشکی نمی‌پوشم! را ارائه کرد. تراک 5 این آلبوم به همین نام است. در پی اعلام نام این البوم شایعات نادرستی مبنی بر اتمام مشکی پوشی وی بیان می‌شد که پس از توضیحات خود رضا صادقی و قسمت پایانی این ترک مشخص شد که در این ترانه رضا صادقی می‌گوید: واسه رفتن از این دنیا دیگه مشکی نمی‌پوشم! در این آلبوم شعر 12 آهنگ را خود رضا صادقی گفته است. این آلبوم قرار بود با نام‌های 121 و یادگاری منتشر شود که به این نام تغییر کرد.

 

رضا صادقی

رضا صادقی

رضا صادقی در فیلمی با نام بی خداحافظی بازی کرد که قسمت خیلی کوتاهی از زندگی خود وی نیز در این فیلم بوده است.
او با بابک جهانبخش یکی از خوانندگان مطرح ایرانی رابطه خوبی دارد، حتی در آلبوم من و بارون بابک جهانبخش یک ترک به همراه هم خواندند. همچنین وی در آلبوم تو محکومی به برگشتن خشایار اعتمادی تراکی به نام “نمیدونی و میدونم” با او هم خوانی کرد که حاشیه‌هایی به دنبال داشت.

مشکلات جسمی رضا صادقی
وی در بچگی به بیماری ساده‌ای مبتلا شده بود. که در تنها کلینیک موجود در بندر حضور میابد و بدلیل اشتباه دکتر و تزریق اشتباه در نخاع کلیه اعضای بدن وی فلج شد که به مرور زمان تمامی بدن وی مداوا شد و فقط در قسمت زانوهای پایش ضعفی ایجاد شد.

رضا صادقی

رضا صادقی

ازدواج رضا صادقی

رضا صادقی در 20 بهمن 90 با دختری ایرانی که ساکن آلمان بوده عقد و یک سال بعد ازدواج کرد. 2 سال بعد از ازدواج خود دارای دختری به اسم تیارا میشود. تیارا اولین فرزند رضا صادقی است که در بهمن سال 1392 به دنیا آمده است.

رضا صادقی در مورد ازدواجش می گوید، در سفر به آلمان از طریق دوستانم با خانواد‌ه‌ای آشنا شدم و در مدتی که آنجا بودم احساس کردم باید به این اندیشه باشم که تفکری جز تفکر خودم را بپذیرم، ضمن اینکه همسرم خیلی آدم صادقی است. برخلاف من عصبی نیست، خیلی لبخند می‌زند، مهربان است، آدم‌ها را دوست دارد و به بچه‌ها عشق می‌ورزد. صابون کوسه آر پی بیشتر طرفدار تفکر من بود تا طرفدار آهنگ‌هایم؛ این بیشتر جذبم می‌کرد. تفکرات و حتی مطالعات و مصاحبه‌های من. از مصاحبه‌هایم بیشتر از شعرهایم آگاه بود و این برای من جالب‌ بود. همسرم سال‌ها از ایران دور بود، با فرهنگ اروپا آشناتر بود. برای من مهم این است که همسرم در یک خانواده اصیل و با تفکرات ایرانی بزرگ شده است.

اصالت همیشه برای من خیلی مهم بوده است. یک ویژگی مثبت  دیگر او سیدزاده بودنش است. پدرخانم من اهل مطالعه و کتاب است، کلکسیون کتاب دارد و از همه مهم‌تر اینکه احساس می‌کنم همسرم، مادر خوبی برای بچه‌های من است. بدون تعارف می‌گویم همه مردهای جهان بعد از مادرشان از همسرشان توقع مادر بودن دارند.واقعا ممنونم که بچه‌بازی‌هایم را طاقت می‌آورد. درکل احساس خوبی به تمام اتفاقات دوروبرمان دارم و یکی از ستاره‌های خوب زندگی من همسرم است.

آلبوم‌های رضا صادقی 
– 1992 / 1372 – راز عشق
– 1994 / 1373 – باله پرواز
–  1995 / 1374 – کلاغ غارغاری
–  1996 / 1375 – گل لاله
– 1997 / 1376 – بندر قدیم
– 1999 / 1377 – مستانه و دیوانه
– 2000 / 1378 – رویای شیرین
-2000 / 1379 – 10 ثانیه
-2001 / 1380 – عاشقم من
– 2002 / 1381 – حکایت مشکی پوش
-2003 / 1382 – مشکی رنگه عشقه
– 2003 / 1382 – کما
– 2004 / 1383 – پرچم مشکی
– 2005 / 1384 – دلم برات میسوزه
– 2005 / 1385 – پیرهن مشکی
– 2006 / 1386 – وایسا دنیا
-2009 / 1388 – چقدر سخته (غیر رسمی)
–  2009 / 1388 – یکی بود یکی نبود
-2009 / 1388 – سلام آقا (دو قطعه در وصف امام حسین)
–  2010 / 1389 – هشت (یک قطعه در وصف امام رضا)
– 2011 / 1390 – آلبوم دیگه مشکی نمی‌پوشم
-2012 / 1391 – نسیم انتظار (دو قطعه مذهبی)
– 2013 / 1392 – همین…
– 2014 / 1393 – فقط گوش کن
– 2014 / 1393 – یک جرعه باران

نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: عکس بیوگرافی خوانندگان ایرانی , موسیقی ایران
برچسب ها: بیوگرافی رضا صادقی ، رضا صادقی ، زندگی رضا صادقی ، زندگینامه رضا صادقی ، عکس های رضا صادقی ، علت فلج شدن رضا صادقی

  
  

عکس و بیوگرافی کامل علی عبدالمالکی جدید

علی عبدالمالکی علاوه بر خوانندگی ترانه سرایی و آهنگسازی نیز برای خوانندگان دیگر انجام میدهد که میتوان به سوده،فرهاد نوری، پوریا عرفانی، محمد مالکی، یاسر رشادی و… اشاره کرد.
نزدیک 2 سال هست که به دنبال مجوز سومین آلبوم خود میباشد که هر بار با مخالفتهای وزارت ارشاد روبرو بوده است.ولی با توجه به مجوز دادن چند آلبوم اخیر و باز شدن فضای موسیقی، آلبوم علی عبدالمالکی نیز در آینده ای خیلی نزدیک به صورت رسمی پخش خواهد شد.

علی عبدالمالکی

علی عبدالمالکی

علی عبدالمالکی متولد سال 1363 می باشد و در تهران به دنیا آمده است.پدرش را در دوران کودکی از دست داد و تنها مونس و همدمش مادرش شد.نخستین فعالیت هایش با خواندن آهنگ هایی شاد و برای مراسم عروسی خواند که میتوان به آهنگ “تو فقط اشاره کن” اشاره کرد.این آهنگ چندی پیش در تمامی سایتهای موزیک قرار گرفت که باعث اعتراضاتی به علی عبدالمالکی شد.

 

علی عبدالمالکی

علی عبدالمالکی

پس از چندی با شرکت در کلاس های موسیقی با سازهای کیبورد و گیتار آشنا شد و به این سازها تسلط کامل پیدا کرد.آهنگ “بی تو دارم میمیرم” را نیز خودش تنهایی و با گیتاری که به دست داشت خواند.آهنگ “مکن ناز” هم کمی بعد خواند.

 

علی عبدالمالکی

علی عبدالمالکی

قبل از اینکه وارد دنیای خوانندگی شود فوتبالیست بود و در پست دروازه بان بازی میکرد.
در سال 80 با کامران (که بعدها کامران خود را دی جی کامران خواند) چند آهنگ با هم خواندند.آهنگ “الهی” و “عشقمو بپذیر” آهنگهایی بود که این دو با هم خواندند ولی در هیچ سایتی پخش نشد تا اینکه پس از مشهور شدن علی عبدالمالکی این 2 آهنگ توسط کامران در سایتهای موزیک پخش شد که باعث ضربه شدیدی به علی عبدالمالکی شد.چون خیلیها فکر میکردند این آهنگها را جدیدا علی عبدالمالکی خوانده است.

 

در سال 83 با سید سروش طباطبایی (دی جی سروش اس جی ترک) آشنا شد.ولی اون موقع علی به دنبال خوانندگی به صورت جدی نبود تا اینکه در سال 86 علی عبدالمالکی و دی جی سروش یک آهنگ به صورت تستی با هم ساختند و اسم آن را “نفرین” گذاشتند.پس از مدتها این آهنگ پخش شد که به دلیل کیفیت پایین و تستی بودن آن مورد انتقاد قرار گرفت.
در اسفند سال 86 علی عبدالمالکی گمنام و دی جی پد ضد عرق my dry سروش (که قبل از این آلبوم کمتر کسی او را میشناخت) آلبومی به نام “خدانشناس” ساختند و وارد اینترنت کردند که این آلبوم هیاهویی به پا کرد.سبک جدید این آلبوم و استفاده از فضاهای کامپیوتری و سبک آهنگهای ترکی باعث استقبال بیش از حد از این آلبوم شد.تکستهای دی جی سروش در بین آهنگها نظر بسیاری از طرفداران موسیقی را به خودش جذب کرد.این آلبوم 8 ترکی با تنظیم دی جی سروش اس جی ترک و آهنگسازی و ترانه سرایی علی عبدالمالکی تا مدتها در هر ماشینی شنیده میشد.

علت اصلی موفقیت این آلبوم صدای عالی و سوزدار علی عبدالمالکی و تنظیم فوق استثنایی دی جی سروش بود که زوجی رویایی تشکیل دادند.پس از آن دی جی سروش و علی عبدالمالکی در چند آهنگ با هم فیت داشتند.

 

ولی این پایان کار نبود.در اردیبهشت سال 87 علی عبدالمالکی و دی جی سروش آلبوم دیگری با هم ساختند که 10 ترک داشت.در این آلبوم علی عبدالمالکی در یک آهنگ شبیه ساز آهنگ مهستی با ایمان ظهراب فیت داشت.2 آهنگ رمیکس مهستی نیز در این آلبوم (در سالی که تازه مهستی فوت کرده بود) باعث توجه بیشتر به این آلبوم شد.این آلبوم که “نامسلمون” نام داشت و به صورت غیر رسمی بود موسیقی ایران را لرزاند.تا جایی که علی عبدالمالکی بهترین خواننده غیر مجاز سال 87 موسیقی ایران شد.

 

علی عبدالمالکی پس از موفقیت این 2 آلبوم در سال 87 چندین تک آهنگ مثل “لباس عروست رخت عزاته” و “تا کی باید” پخش کرد که استقبال زیادی از آن شد ولی پس از این چند آهنگ بود که علی عبدالمالکی مدتها سکوت کرد و به دنبال مجوز کارهایش رفت.
تا به حال تک آهنگ های زیادی مثل “به پای حرفام”، “اشک نریز” و… به اسم علی عبدالمالکی پخش شده که هیچ کدام از این خواننده محبوب نیست!

 

علی عبدالماکی تا الآن مجرد هست و غذای مورد علاقه اش نیز قرمه سبزی هست.از میان خوانندگان به صدای معین علاقه خاصی دارد با اینکه خودش هم میدونه سبک این دو هیچ شباهتی به هم ندارد.

 

از اواسط سال 87 احتمال های زیادی در مورد آلبوم جدید علی عبدالمالکی در سایت های موزیک دیده شد و هر بار قول انتشار این آلبوم در ماه آینده دادن که با گذشت 1 ماه از سال 89 هنوز این اتفاق رخ نداده!!!

 

شایعات زیادی در مورد آلبومش هست که به هیچ وجه این اخبار درست نیست و فقط باید منتظر آلبوم بود.چون علی عبدالمالکی هیچ توضیحی در مورد آلبومش نداده است.
اما آنچه مسلم است حضور دو تنظیم کننده برجسته کشورمان به نام های دی جی سروش و الیاس شیرزاد میباشد.

 

علی عبدالمالکی هیچ سایتی متعلق به خودش ندارد و تمام سایت هایی که ادعای همکاری با علی عبدالمالکی دارند توسط طرفداران این خواننده محبوب ساخته شده است!
اما به زودی سایت رسمی علی عبدالمالکی توسط دوستان نزدیک علی افتتاح میشود تا به همه شایعات پایان بدهد.

 

اخباری مبنی بر جدایی علی و دی جی سروش نیز در بیشتر سایتها زده شده که این اخبار کذب محض است.
علی عبدالمالکی علاوه بر خوانندگی ترانه سرایی و آهنگسازی نیز برای خوانندگان دیگر انجام میدهد که میتوان به سوده،فرهاد نوری، پوریا عرفانی، محمد مالکی، یاسر رشادی و… اشاره کرد.

 

نزدیک 2 سال هست که به دنبال مجوز سومین آلبوم خود میباشد که هر بار با مخالفتهای وزارت ارشاد روبرو بوده است.ولی با توجه به مجوز دادن چند آلبوم اخیر و باز شدن فضای موسیقی، آلبوم علی عبدالمالکی نیز در آینده ای خیلی نزدیک به صورت رسمی پخش خواهد شد.

 

از کشور ترکیه خیلی خوشش میاد و دوست دارد حتما به این کشور سفر کند.از کشور آمریکا بر خلاف خیلیها بدش میاد!
به خاطر مجوز گرفتن و نخواندن آهنگ جدید پس از مدتها علی عبدالمالکی تصمیم گرفت آهنگ “فدات شم” را که چند سال پیش خوانده بود دوباره میکس کند و در اختیار علاقه مندانش بگذارد.در حالی که این آهنگ هنوز میکس و مستر نهایی نشده بود!

 

در آبان سال 88 نیز تک آهنگ “خدانگهدار” از آلبوم جدید علی عبدالمالکی لو رفت.این آهنگ به صورت ماکت بود و هنوز هیچ تنظیمی روی آن نشده بود ولی صدای عالی علی عبدالمالکی همه بار آهنگ رو به بار کشید.

 

در نیمه دوم سال 88 علی عبدالمالکی ماه های پرکاری داشت.آهنگسازی و ترانه سرایی برای چند خواننده و دادن 6 آهنگ جدید واقعا عبدالمالکی را پس از ماه ها دوری دوباره به رده اول موسیقی آورد.

 

علی عبدالمالکی تصمیم گرفت فضای کارش را عوض کند و خواندن در سبکهای دیگر را نیز تجربه کند.خواندن آهنگ شادی مثل “یعنی دوستم نداشتی” که بسیار مخالف و موافق داشت و همکاری با الیاس شیرزاد باعث شایعات فراوان جدایی او و دی جی سروش شد.در حالی که این دی جی سروش بود که به علی عبدالمالکی پیشنهاد کرده بود با تنظیم کننده های دیگر هم کار کند.

 

سبک غمگین نیز علی عبدالمالکی تجربه کرد.خواندن 2 آهنگ فوق عاشقانه و غمگین مانند “خدانگهدار” و “یه دل شکوندم” باعث محبوبیت بیش از پیش علی عبدالمالکی شد.
علی عبدالمالکی همچنین با تنظیم کننده های دیگر و به نامی همچون آرمیک(که دارای سبک جهانی میباشد)، الیاس شیرزاد، علی رهبری و بابک مافی کار کرد.شایعه هایی نیز در مورد همکاری او با سیروان خسروی نیز به گوش میرسد.
مهدی پوران نیز از خواننده هایی هست که سعی کرده در کارهایش تا حدودی از علی عبدالمالکی تقلید بکند.با اینکه صدای این دو قابل تشخیص هست.

 

آهنگ “دلم” او دارای ترانه ای فوق العاده بود که در ادامه آهنگ “دلکم” ساخته شده است که این آهنگ به مراتب بالاتر از آهنگ قبلی بود.تنظیم کننده این آهنگ علی رهبری بود.
معمولا اگه میخواد کاری بکند میگه “اگه حسودا بذارن”!

 

از کلیپ های خارجی خوشش میاد ولی با کلیپ های ایرانی اصلا حال نمیکند.
تا به حال هیچ کلیپی از کارهایش بیرون نداده است اگر کار تصویری داشته است یا در استودیو یا پارک خوانده است و آن هم با گیتار.

 

خدانشناس:
1?چشمای من
2?جونم واست بگه
3?اون روزا که می‌خواستمت
4?فقط 7 روز
5?خدا نشناس (فیت دی جی سروش)
6?دلکم
7?یادت رفت
8?نبض جسد

 

نامسلمون:
1?رو کی قسم می‌خوردی
2?نامسلمون
3?مسافرم
4?هستی من
5?دارم از دست میرم
6?زود رفتی گلم
7?تک پر
8?حال منم خرابه
9?اشک منو در نیار
10?به من نگاه کن (فیت ایمان ظهراب)

 

تک آهنگ ها:
1?فقط اشاره کن
2?بی تو دارم میمیرم
3?الهی (فیت دی جی کامران)
4?عشقمو بپذیر (فیت دی جی کامران)
5?مکن ناز
6?نفرین
7?واسه من سخته (فیت دی جی سروش)
8?تقصیر تو نیست (فیت دی جی سروش و ایمان ظهراب)
9?منو ببخش (فیت دی جی سروش و بابک نوری)
10?تا کی باید
11?دلکم “رمیکس” (فیت ابراهیم تتلیس)
12?لباس عروست رخت عزاته
13?حلالم کن (فیت سپهر و ابراهیم گیلک)
14?خدانگهدار “این آهنگ از آلبوم جدید عبدالمالکی میباشد”
15?فدات شم “متاسفانه قبل از میکس و مستر نهایی لو رفت”
16?یعنی دوستم نداشتی
17?دلم
18?قربون چشمات
19?یه دل شکوندم

نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: عکس بیوگرافی خوانندگان ایرانی , موسیقی , موسیقی ایران
برچسب ها: بیوگرافی علی عبدالمالکی ، بیوگرافی کامل علی عبدالمالکی ، تصاویر علی عبدالمالکی ، عکس و بیوگرافی علی عبدالمالکی ، علی عبدالمالکی

  
  

عکس و بیوگرافی کامل مرحوم محمد نوری جدید

محمد نوری آواز را نزد خانم ئولین باغچهبان  و تئوری موسیقی را نزد سیروس شهردار و فریدون فرزانه اساتید هنرستان عالی موسیقی را فراگرفت و شیوه? آواز خودرا متأثر از بافت و غنای زخمه ای اساتیدی چون حسین اصلانی، ناصر حسینی و محمد سریر  می‌داند.

محمد نوری

محمد نوری

*********************************************************************

متولد 1 دی ماه 1308
– فارغ التحصیل از هنرستان تاتر؛ و زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران و مبانی تاتر از دانشکده? علوم اجتماعی
– آواز را نزد خانم ئولین باغچهبان  و تئوری موسیقی را نزد سیروس شهردار و فریدون فرزانه اساتید هنرستان عالی موسیقی را فراگرفت و شیوه? آواز خودرا متأثر از بافت و غنای زخمه ای اساتیدی چون حسین اصلانی، ناصر حسینی و محمد سریر  می‌داند.
دهه? بیست، دوران آغاز نوعی تفکر در شعر و موسیقی آوازی دز میان مردم ایران، به ویژه نسل جوان بود که بخشی را می‌توان متأثر از نشر و پخش وسیع تر موسیقی علمی و آثار فولکلور کشورهای مختلف جهان از طریق رادیو و صفحات گرامافون دانست.
«محمد نوری» در همین سالها _سنین نوجوانی_ با خواندن اشعار نوینی که بر روی نغمه‌های روز مغرب زمین و برخی قطعات کلاسیکِ  آوازی سروده شده بود، کار خواندگی را آغاز کرد. او طی سالهای بعد با تکیه به تحصیلات هنرستانی و دانشگاهی خود توانست هویت مستقلی به این اندیشه و گرایش ببخشد و با اجرای آثار اساتیدی که قبلا ذکر آنها رفت، فضای متفکر انه‌ای به گونهءآوازی خویش بخشید.
آوازهای این استاد طی پنج دهه در میان سه نسل، شان و اعتبار ویژه‌ای کسب نموده‌است.این هنرمند در حاشیه? سالهای پرتلاش، با اجرای بیش از سیصد قطعه? ‘آوازی، تقریر و ترجمه? مقالات و سرودن اشعاری از ترانه‌های ماندگار، بیش از پیش خودرا در دل مردم این مرزو بوم جا کرد.
او اخیرا چند اجرا به نفع بیماران خاص داشت. صدای او برای نسل گذشته یاد آور لحظه‌های خوب و مهربانیهای سرشار و برای نسل امروز، آفرینندهء شیرین ترین خاطرات است. وی ترانه‌های میهنی زیادی اجرا کرده‌است.
محمد نوری

محمد نوری

فهرست آلبوم‌ها    * در شب سرد زمستانی(دکلمه:احمدرضااحمدی-آهنگساز:فریبرزلاچینی,شعر:نیما)

1. در شب سرد زمستانی 2. داستان زندگی من 3. قو 4. بر سر قایقش 5. تو را من چشم در راهم 6. از دور 7. داستانی نه تازه 8. هنگام که گریه می‌دهد ساز 9. ری را 10. پدرم 11. خانه‌ام ابریست 12. اجاق سرد    * آوازهای سرزمین خورشید(آهنگساز:فریبرزلاچینی)

 

1. چوپان 2. تو بیو 3. سرزمین خورشید 4. ای دیار خوب من 5. مارال 6. شالیزار 7. ای وطن 8. بخفته دل 9. نشو نشو 10. گیلان جان 11. لالایی

    * دلاویزترین(آهنگساز:محمدسریر)

1. ایران ایران 2. دلاویزترین 3. با نام تو 4. قایقی باید ساخت 5. دوران عاشق‌ها 6. کوچ 7. غم بیهودگی‌ها 8. بی تو 9. تولّدت مبارک

    * در ماه باران(آهنگساز : شهرام گلپریان)

1. ساقی 2. مرغ سپیده 3. آسمان روشن 4. از روزگاران 5. مژده نور 6. همه آبی 7. در ماه باران

    * جاودانه با عشق(آهنگساز:محمدسریر)

1. اگر تو آمده بودی 2. آواز با عشق 3. باران 4. سخن عشق 5. روزی با غروب 6. در سفر گم شدن 7. کهکشان عشق 8. شبهای تهران

    * شکوفه خاطرات ,گل مریم(آهنگساز: شهرام گلپریان)

1. گل مریم 2. گلچهره 3. جمعه بازار 4. مرغک زیبا 5. آخرین درود 6. رود آواره 7. بزم خیال 8. جنگ و جنگ ساز

    * چراغی در افق(آهنگساز:محمدسریر)

1. چراغی در افق 2. آواز با عشق 3. نوازش باران 4. حریر مهتاب 5. شب تنهایی 6. عشق دیرین 7. حسرت 8. کوره راه زندگی

    * شکوفه در شکوفه(آهنگساز : شهرام گلپریان)

1. زمزمه 2. باز اومد 3. شکفتن 4. خاموشی‌های ساحل 5. رها 6. لانه متروک

7. سرزمین محبوب من

تاریخ: 29 دی 1393
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: عکس بیوگرافی خوانندگان ایرانی , موسیقی ایران
برچسب ها: بیوگرافی کامل محمد نوری ، بیوگرافی محمد نوری ، محمد نوری

  
  

عکس و بیوگرافی کامل ایرج بسطامی جدید

ایرج بسطامی در سن 40 سالگی به اوج فعالیت خود رسید و در طول 14 سال فعالیت 11 کاست ماندگار، به یادگار گذارد. او به دور از جنجالها و هیاهوهای هنری در شهرستان بم، سرپرستی خانواده برادر مرحومش را به عهده گرفت. این همراهی و سرپرستی تا زمان مرگ ادامه داشت به گونه ای که تمام اعضاء این خانواده (به جز خاطره، دختر برادر ایرج) همراه ایرج در زلزله بم عروج کردند.

ایرج بسطامی

ایرج بسطامی

  زندگینامه

ایرج بسطامی در سال 1336 در شهرستان بم از خانواده ای هنرمند متولد شد. هر یک از اعضای خانواده او، از جد پدری گرفته تا پدربزرگ و پدر در زمینه خواندن آواز و نواختن ساز های مختلف تجربه داشتند. تولد و رشد ایرج در چنین خانواده ای به همراه استعداد ذاتی اش موجب گردید که او از پنج سالگی به خواندن آواز علاقه نشان دهد. این علاقه و پیگیری موجب شد که پدر بزرگ به استعداد شگرف وی در زمینه فراگیری آواز پی برده و بارها به دیگران تأکید کند «او در آینده خواننده بزرگی خواهد شد». از این رو پدر ایرج کمر همت بست تا این کودک مستعد را در مسیر صحیح آموزش قرار دهد و اینگونه شد که ایرج نخستین معلم آواز خویش را در خانه و در هیئت پدر یافت.

 

وی در سنین نوجوانی مجذوب عموی بزرگوارش یداله بسطامی بود که مردی مهربان و از نوازندگان چیره دست بم و معلم موسیقی بود. در همین ایام گروهی با همکاری برادران بسطامی و با سرپرستی یداله بسطامی تشکیل شد که در رادیو و تلویزیون آن زمان و اردوهای رامسر اجرای برنامه داشتند. پس از آن ایرج با کمک زنده یاد حسین سالاری (از نوازندگان نامدار کرمانی) به کلاس آواز استاد محمد رضا شجریان راه پیدا کرده و به فراگیری آواز و ردیف های آوازی پرداخت. در آن زمان او علیرغم مشکلات راه و مسافت زیاد، هفته ای یک بار به عشق فراگیری آواز از بم به تهران می آمد.سپس اتاقی در محله پامنار تهران اجاره کرد.

 

در آن سال ها هیچ چیز ایرج را از ادامه تمرینات باز نمی داشت، مشکلات شخصی، تحولات عظیم اجتماعی همچون انقلاب ایران و … هرگز لحظه ای در روند فراگیری این هنرمند عاشق خللی ایجاد نکرد . بعد از تعلیمات استاد شجریان نزد استاد مشکاتیان رفت و به فراگیری تلفیق شعر و موسیقی و ادامه ی ردیف های آوازی پرداخت. نخستین کاست او تحت عنوان «افشاری مرکب» محصول این آشنایی و همکاری است.

 

ایرج بسطامی

ایرج بسطامی

ایرج بسطامی در سن 40 سالگی به اوج فعالیت خود رسید و در طول 14 سال فعالیت 11 کاست ماندگار، به یادگار گذارد. او به دور از جنجالها و هیاهوهای هنری در شهرستان بم، سرپرستی خانواده برادر مرحومش را به عهده گرفت. این همراهی و سرپرستی تا زمان مرگ ادامه داشت به گونه ای که تمام اعضاء این خانواده (به جز خاطره، دختر برادر ایرج) همراه ایرج عروج کردند.

 

او از پنج سالگی به خواندن آواز علاقه نشان داد و یدالله بسطامی عموی بزرگوارش استعدادش را کشف کرد و پرورش داد. ایرج در این سال‌ها ردیف‌های آوازی در مکتب تهران سبک استاد عبدالله خان دوامی را نزد عمو فرا گرفت و در 22 سالگی به جرگه شاگردان استادان آواز ایران پیوست. وی پس از اخذ دیپلم، به تهران آمد و دوره عالی آواز را نزد استاد محمدرضا شجریان پیگیری کرد که پس از 7 سال (در سال 1378)، کلاس را رها کرد و به فراگیری مبانی موسیقی نزد پرویز مشکاتیان (آهنگ ساز و نوازنده? نامی سنتور) پرداخت و کم‌کم نخستین آلبوم‌های خود را با مشکاتیان منتشر کرد.

 

 

آلبوم‌های “افشاری مرکب “، “مژده بهار”، “افق مهر” و “وطن من” در همین دوره به بازار عرضه شدند. در “بوی نوروز” نیز که حاصل همکاری گروه دستان و آهنگ سازی محمدعلی کیانی نژاد می‌باشد و از کارهای به یادمادنی موسیقی ایران است او آواز خواند. سپس بسطامی با همکاری کیوان ساکت “آلبوم فسانه” و با کورش متین، “سکوت” و با حسین پیرنیا “تحریر خیال” را خلق کرد. از قلم نیفتد که آلبوم “موسم گل” حاصل همکاری او با محمدرضا درویشی بود و در آن برخی از تصانیف قمرالملوک وزیری را بازخوانی کرد. آهنگ گل پونه‌ها (در آلبوم رقص آشفته) که نیزپس از مرگ وی در بم آوازه ملی یافت حاصل صدایش روی آهنگی از پیرنیا ست.

آوازهای ایرج بیش تر بر پایه سنتور بود و در گام‌های بلند هیچ کس به مهارت وی نرسید با این همه ذوق و هنر در فقر شدید به سر می‌برد. او هرگز ازدواج نکرد و سرپرستی خانواده? برادر مرحومش را بر عهده گرفت. آوازهای دشتی و محای او نیز در کرمان و کل ایران دارای شهرت بسیاری است.

 

بسطامی بسیار فروتن بود و شاید این تواضع یکی از علت‌های کم تر شناخته شدنش تا قبل از خاموشی بود. او اجازه نمی‌داد عکسش بر روی نوارهایش درج شود و یا مقاله‌ای در موردش نوشته شود. وی در اواخر عمر کوتاه اما گران مایه خویش به زادگاهش بم پناه آورد و در خانه? کاهگلی پدر که عاقبت بر سرش آوار شد، چند صباحی زندگی کرد و سرانجام در سحرگاه پنجم دی ماه 1382 در زلزله بم زیر آوار ماند و زرق و برق جهان و تمام متعلقاتش وداعی بلند گفت. پس از مرگ بسطامی برخی از کارهای گذشته و کنسرت‌های وی با اهالی موسیقی و نیز آلبوم “بی کاروان کولی” «به همراه کیوان ساکت» انتشار عمومی یافت که الله مزار با هم نوازی سه تار بهداد بابایی از جمله این آثار بود.

ویژگی‌های شخصیتی و زندگی شخصی

ایرج بسطامی در اوج فعالیت هنری خود با مرگ برادرش (نصرت الله بسطامی) رو به رو می‌شود و از این رو برای سرپرستی خانواده برادرش به بم بازمی گردد. او علاقه زیادی به برادر از دست رفته اش داشت. زمانی که برای تحصیل آواز به تهران رفته بود، برادر مخارج زندگیش را تقبل کرده بود و این بار نوبت ایرج بود که به بازماندگان برادرش ادای دین کند.

 

بسطامی هرگز ازدواج نکرد و با وجود این که در فقر شدید به سر می‌برد، سرپرستی خانواده? برادر مرحومش (نصرت الله بسطامی) را بر عهده گرفت. بسطامی بسیار فروتن بود و شاید این تواضع یکی از علت‌های کم تر شناخته شدنش تا قبل از خاموشی بود. او اجازه نمی‌داد عکسش بر روی نوارهایش درج شود و یا مقاله‌ای در موردش نوشته شود.

او به دور از جنجال و هیاهوی هنری در شهرستان بم و استان کرمان، به تدریس آواز برای جوانان محروم و مستعد بم و سرپرستی خانواده برادر مرحومش پرداخت.

 

وی که در اواخر عمر کوتاهش، به زادگاهش بم پناه آورده بود و در خانه? کاهگلی پدر زندگی می‌کرد، سرانجام در سحرگاه پنجم دی ماه 1382، و در پی زلزله بم زیر آوار ماند و به زرق و برق جهان و تمام متعلقاتش وداعی بلند گفت. در طی این زمین لرزه، ایرج بسطامی به همراه تمام اعضاء خانواده برادرش (به جز خاطره، دختر برادر ایرج) درگذشتند.
پس از مرگ ایرج بسطامی

پس از زمین لرزه بم فاطمه بسطامی (خواهر ایرج) و محمدعلی بسطامی (برادر ایرج) بنیاد فرهنگی هنری ایرج بسطامی را تاسیس کردند و از فعالیت‌های این بنیاد می‌توان به برگزاری تلاش برای معرفی افراد به جامعه، برگزاری مراسم نکوداشت زنده یادان استاد پرویز مشکاتیان و ایرج بسطامی اشاره کرد.

 

محمدعلی بسطامی (برادر ایرج بسطامی) در گزارشی از نشست مطبوعاتی نخستین جایزه آوازی ایرج بسطامی درباره معرفی جوانان اهل موسیقی به جامعه با بیان این که شجریان و مشکاتیان، ایرج را به جامعه شناساندند، گفت: به یقین ما در تمام مراحل کاری (معرفی موسیقی دانان به جامعه و..). مدیون این دو استاد بزرگ هستیم. البته یکی دیگر از فعالیت‌های این بنیاد تقدیر از هنرمندان در زمان حیاتشان است که در این باره می‌توان به مراسم بزرگداشت استاد پرویز مشکاتیان اشاره کرد.

 

همچنین کتابی تحت عنوان سکوت گویا وجود دارد که در آن مجموعه نوشته‌های درباره ایرج بسطامی و تمامی آثار خوانده شده توسط وی گرد آمده و از سوی انتشارات آتنا به بازار کتاب عرضه شده است. مسعود زرگر این کتاب را از مقالات و نوشته‌های علی شیرازی گردآوری کرده است.

سخن پرویز مشکاتیان در مصاحبه‌ای درباره ایرج بسطامی: “تنها افتخارم در زندگی این است که ترانه وطن من با صدای ایرج، از طرف سازمان یونسکو سرود ملی اعلام شد.”

 

ایرج بسطامی

ایرج بسطامی

آثار

کنسرت‌ها

کنسرت با گروه عارف در ایران و اروپا (افشاری مرکب)، آهنگساز: پرویز مشکاتیان

کنسرت با گروه عارف در اروپا و شرکت در فستیوال جهانی موسیقی روح زمین(مژده بهار)، آهنگساز: پرویز مشکاتیان

کنسرت راست پنجگاه، آهنگساز و سرپرست گروه: پرویز مشکاتیان

 

کنسرت باگروه دستان در دستگاه سه گاه و همایون (بوی نوروز)، 1371 آهنگساز و سرپرست گروه: حمید متبسم

کنسرت با گروه وزیری در دستگاه راست پنجگاه و آواز ابوعطا(فسانه)، آهنگساز و سرپرست گروه: کیوان ساکت

بی کاروان کولی «آخرین کنسرت زنده یاد ایرج بسطامی به همراهی گروه وزیری در مایه شور، شوشتری و آواز دشتی»، آهنگساز و سرپرست گروه: کیوان ساکت.

کنسرت گل پونه ها 1 همراه با گروه همایون، در دستگاه همایون، آهنگساز و سرپرست گروه: حسین پرنیا

 

آلبوم‌ها

افشاری مرکب «کنسرت گروه عارف در ایران و اروپا»، آهنگساز: پرویز مشکاتیان

مژده بهار «کنسرت گروه عارف در اروپا و شرکت در فستیوال جهانی موسیقی روح زمین»، آهنگساز: پرویز مشکاتیان

افق مهر «کنگره بین‌المللی بزرگ داشت خواجوی کرمانی»، آهنگساز: پرویز مشکاتیان

 

وطن من گروه عارف، آهنگساز و سرپرست گروه: پرویز مشکاتیان

مرکب خوانی مقام صبر، آهنگساز و سرپرست گروه: پرویز مشکاتیان

بوی نوروز «کنسرت گروه دستان در دستگاه سه گاه و همایون»، آهنگساز و سرپرست گروه: حمید متبسم

موسم گل «اجرای تصانیفی از عارف و شیدا توسط ارکستر سمفونیک تهران»، رهبری و تنظیم: محمدرضا درویشی

 

فسانه «کنسرت گروه وزیری در دستگاه راست پنجگاه و آواز ابوعطا»، آهنگساز و سرپرست گروه: کیوان ساکت

تحریر خیال «در دستگاه شور و همایون»، آهنگساز: حسین پرنیا

رقص آشفته «در آواز ابوعطا، دستگاه شور، دستگاه چهارگاه و همایون»، آهنگساز: حسین پرنیا

ظهور «در دستگاه شور، آواز دشتی و دستگاه چهارگاه»، آهنگساز: اصغر محمدی

 

سکوت «اجرای تصانیفی از زنده یاد محمد میرنقیبی در دستگاه شور، آواز دشتی، بیات ترک و دستگاه سه گاه»، به همراهی تار جلیل شهناز، تنظیم کوروش متین، گروه نیستان

خزان آرزو «بداهه خوانی به همراه تار و سه تار حسین مجیدیان و اجرای تصانیفی از ساخته‌های همایون خرم و پرویز یاحقی در آواز دشتی و بیات اصفهان»

بداهه خوانی و بداهه نوازی «آهنگ ساز: بهداد بابایی»

بی کاروان کولی «آهنگساز و سرپرست گروه: کیوان ساکت»

تاریخ: 30 دی 1393
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: عکس بیوگرافی خوانندگان ایرانی , موسیقی ایران
برچسب ها: ایرج بسطامی ، ایرج بسطامی فسانه ، ایرج بسطامی گل پونه ها ، ایرج بسطامی وطن من ، بیوگرافی ایرج بسطامی ، بیوگرافی کامل ایرج بسطامی ، عکس ایرج بسطامی

  
  

گزارش تصویری از کنسرت محسن یگانه در آمریکا جدید

گزارش تصویری از کنسرت محسن یگانه در آمریکا

گزارش تصویری از کنسرت محسن یگانه در آمریکا

گزارش تصویری از کنسرت محسن یگانه در آمریکا

گزارش تصویری از کنسرت محسن یگانه در آمریکا

گزارش تصویری از کنسرت محسن یگانه در آمریکا

گزارش تصویری از کنسرت محسن یگانه در آمریکا

گزارش تصویری از کنسرت محسن یگانه در آمریکا

گزارش تصویری از کنسرت محسن یگانه در آمریکا

گزارش تصویری از کنسرت محسن یگانه در آمریکا

تاریخ: 29 دی 1393
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: عکس بیوگرافی خوانندگان ایرانی , موسیقی ایران
برچسب ها: کنسرت محسن یگانه ، کنسرت محسن یگانه در آمریکا ، محسن یگانه

  
  

عکس و بیوگرافی کامل علی لهراسبی جدید

از اینجاست که وی تصمیم به تقویت خود می‌گیرد و برای دو سال به یادگیری سلفژ و تئوری موسیقی نزد محمدرضا صادقی و بهنام صبوحی می‌پردازد تا در نهایت در سال 1381 با اجرای تیراژ سریال «دریایی‌ها» ارائه‌ای متفاوت را از خود به نمایش می‌گذارد. پس از این است که آلبوم « دریایی ها » را با همکاری محمدرضا چراغعلی به بازار موسیقی پاپ عرضه می‌کند که با استقبال مناسبی روبرو می‌شود.سپس تیراژ سریال «بیراهه‌ها» بود که زمینه‌ساز ارائه? آلبومی کامل توسط او شد و همزمان با عید فطر سال 1385 «آلبوم مثلث» را با حضور ترانه‌هایی چون «بیراهه‌ها»، «یه روز سرد پاییزی» با تنظیم علی افضلی، «کوله‌بار»، «خط و نشون»، «آینه»، «لب سکوت»، «قلب سنگی»، «مرثیه» و «عطر بارون» ارائه کرد. در همین زمان بود که وب‌گاه شخصی او نیز راه‌اندازی شد.

علی لهراسبی

بیوگرافی کامل علی لهراسبی

 

تولد : 20 فروردین

تحصیلات : کارشناسی الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج

 

زندگی‌نامه

علی لهراسبی در 20 فروردین متولد شد. او اولین فرزند خانواده? شش‌نفره‌شان بود. پدرش از بازنشتگان نیروی هوایی و مادرش خانه‌دار بوده‌است. در رشته? الکترونیک به تحصیل پرداخت و دارای مدرک کارشناسی الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج می‌باشد. وی هم‌اکنون بیش‌تر در زمینه? تبلیغات و موسیقی فعال است. وی هم‌چنین یکی از مدیران پروژه? یکی از شرکت‌های نامدار تبلیغاتی است.

 

علی لهراسبی

بیوگرافی کامل علی لهراسبی

فعالیت هنری

پیانو را نزد مهرداد تاج‌کریمی آموزش دید. سپس به فعالیت در عرصه? آهنگسازی کودکان و نوجوانان پرداخت و در یک گروه کرال دانشجویی عضویت یافت.

پس از مدتی فعالیت‌ها جسته‌گریخته در عرصه? موسیقی تصمیم می‌گیرد تا فعالیت‌هایش را به طور جدی پی بگیرد. در سال 1379 شماری از آثارش را برای سنجش به دست مسئولین وقت صداوسیما می‌دهد و اندکی بعد با موافقت آن‌ها برای همکاری روبرو می‌شود و اجرای تیراژ سریال «کلبه سپید» به عنوان اولین حرکت رسمی او در عرصه? موسیقی پاپ امروزی رقم می‌خورد.

 

از اینجاست که وی تصمیم به تقویت خود می‌گیرد و برای دو سال به یادگیری سلفژ و تئوری موسیقی نزد محمدرضا صادقی و بهنام صبوحی می‌پردازد تا در نهایت در سال 1381 با اجرای تیراژ سریال «دریایی‌ها» ارائه‌ای متفاوت را از خود به نمایش می‌گذارد. پس از این است که آلبوم « دریایی ها » را با همکاری محمدرضا چراغعلی به بازار موسیقی پاپ عرضه می‌کند که با استقبال مناسبی روبرو می‌شود.سپس تیراژ سریال «بیراهه‌ها» بود که زمینه‌ساز ارائه?گن لاغری اسلیم لیفت زنانه  گن وی کر آلبومی کامل توسط او شد و همزمان با عید فطر سال 1385 «آلبوم مثلث» را با حضور ترانه‌هایی چون «بیراهه‌ها»، «یه روز سرد پاییزی» با تنظیم علی افضلی، «کوله‌بار»، «خط و نشون»، «آینه»، «لب سکوت»، «قلب سنگی»، «مرثیه» و «عطر بارون» ارائه کرد. در همین زمان بود که وب‌گاه شخصی او نیز راه‌اندازی شد.

 

علی لهراسبی

علی لهراسبی

وی همچنین اجراهای زنده? متعددی داشته است که بخش عمده? آن‌ها در جزیره? کیش بوده است. بزرگ‌ترین کنسرت او در شب‌های 14 و 15 شهریور 1386 در مجموعه کاخ سعدآباد و با حضور بیش از 5000 نفر در هر شب برگزار شد.

آلبوم بعدی او با نام 14 در پاییز سال 1388 و جدیدترین آلبوم ایشان نیز پس از جنجال بسیار بر سر مجوز سرانجام در زمستان سال 1390 با نام تصمیم منتشر گردید که جزو پرفروش ترین آلبوم های سال 1390 شد.

نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: سینما ، تئاتر ، تلویزیون , سینما و تلویزیون , عکس بیوگرافی خوانندگان ایرانی
برچسب ها: بیوگرافی علی لهراسبی ، بیوگرافی کامل علی لهراسبی ، علی لهراسبی

  
  

بزرگترین تحول زندگی این خواننده ازدواج است/عکس جدید

بزرگترین تحول زندگی این خواننده ازدواج است/عکس

آقای خواننده این روزها با شانس، عشق و تصادف حضورش در سینما را دوباره محک زده و انگار بدش نمی آید در این عرصه نیز ماندگار شود. او که زمانی صدایش با خواننده پاپ دیروزی و مهاجرت کرده امروزی شباهت های کم و بیش زیادی داشت مدتی است از سایه سنگین او بیرون آمده و برای خود طرفداران پروپاقرصی را محیا کرده است. آقای خواننده گرچه نسبت به هم مسلکانش کمی از فعالیت های خود کاسته اما او برنامه های زیادی برای آینده دارد که دوست دارد بیشتر و بهتر از اینها در عرصه موسیقی فعالیت کند.

چه بخواهیم و چه نخواهیم خواننده مجموعه آلبوم های «کما» را خیلی ها دوستش دارند و با صدایش خاطره بازی می کنند. او خوب می داند روی صحنه چه کار کند که به مذاق تماشاگرانش خوش بیاید.
حمید عسگری خواننده ای برای یک نسل است که بعد از انتشار تازه ترین تک آهنگ خود با عنوان «اسمم هنوز روته» در این گفتگوی ویژه آخر هفته حرف های جالبی برای طرفدارانش زد.
* از حمید عسگری روزهای زیادی است که خبری نیست. چیزی شده یا احساس می کنید کمتر در محافل رسانه ای حضور داشته باشید بهتر است؟

– اگر منظورتان بحث انتشار آلبوم باشد که از تاریخ انتشار آخرین آلبومم مدت زمان کمی گذشته اما اگر بحث اجرا باشد باید بگویم فعالیت‌های مربوط به اجرای کنسرت‌هایم نسبت به سال‌های اخیر بیشتر شده. ولی در پاسخ شما شاید بهتر باشد بگویم که در چند وقت گذشته حواشی‌ها کمتر شده است.

بزرگترین تحول زندگی این خواننده ازدواج است/عکسبزرگترین تحول زندگی این خواننده ازدواج است/عکس

*در این چند سالی که از فعالیت های شما می گذرد آیا شده که از شغلی که برای خودتان انتخاب کردید پشیمان شده باشید؟

– گاهی اوقات به خاطر سختی کار فشار زیادی روی خودم احساس می‌کنم که البته برخی از سوالات رسانه ای و دوستان خبرنگار که پرسش های جالبی ندارند باعث می‌شود این احساس را پیدا کنم. در حقیقت حالا که حرف از این شد بهتر است بدانید که من پیش از این خیلی دوست داشتم دکتر باشم و حتی برای آن تلاش زیادی کردم و اگر در جریان باشید آن زمان قبولی در دانشگاه آزاد به راحتی‌های الان نبود و من تلاش زیادی کردم و تا نزدیکی‌های انتخاب رشته هم رفتم اما در ‌‌نهایت این اتفاق میسر و نشد و من وارد عرصه ای شدم که هم اکنون از حمید عسگری به عنوان خواننده و آهنگساز پاپ یاد می کنند.
* بی‌حال‌ترین کنسرتی که تا به امروز اجرا کردید کی و کجا بود؟ و البته بر عکس آن؟

– تا آنجا که در خاطر دارم حتی در اجراهای ارگانی و دولتی هم ما همیشه با انرژی‌ترین کنسرت‌ها را داشتیم و همیشه هیجان زیادی در کنسرت‌ها از طرف مردم به ما منتقل می‌شود و البته همینطور هم که می‌دانید بهترین شرایط برای یک خواننده این است که در کنسرت‌هایش مردم تک تک قطعات را با خواننده همراهی کنند که این اتفاق همیشه در کنسرت‌های ما افتاده و بعد از آن با گروه ارکستر جو زده شدیم و بعد از هر اجرا گفتیم که این بهترین و با حال‌ترین کنسرتمان بود!

* از اینکه در برخی موارد به شما خواننده تین ایجر‌ها می‌گویند چه حسی به شما دست می‌دهد؟

– ما کلا کشور جوانی داریم و اینکه می بینم اغلب طرفداران بیشتر جوان و نوجوان‌های کم سن وسال هستند برای من جای خوشحالی دارد و واقعا می گویم که به وجود آن‌ها در کنسرت هایم می‌بالم. از طرفی اینطور که شما می گویید هم به طور کامل نیست چرا که در اجراهای ما از هر رده سنی حضور دارند و این تنها به آن قشر سنی محدود نشده است.

بزرگترین تحول زندگی این خواننده ازدواج است/عکس

* آیا هنوز هم برای افزایش معلومات موسیقایی خود مطالعه می‌کنید یا تصور می‌کنید در جایی که ایستاده‌اید دیگر نیازی به اطلاعات بیشتر ندارید؟

– شاید به جرات بگویم که رفت و آمدهای من بیشتر با موزیسین‌ها بوده تا خواننده‌ها و ما همیشه در این برخورد‌ها وقتمان را صرف گوش دادن به موسیقی‌ها و تحلیل و تفسیر آن کردیم. همیشه بحث‌های تخصصی کردیم و اتفاقا به نتیجه‌های خوبی رسیدیم.

*اگر یک روزی بگویند حمید عسگری به عنوان خواننده اصلی ارکستر ملی ایران انتخاب شده چه می‌کنید؟

– به طور حتم قبول نمی‌کنم چرا که کار و بیزینس من چیز دیگری بود. به طور کلی فیلد کاری‌ام متفاوت است و ارتباطی با این موضوع در خودم پیدا نمی‌کنم.
*آیا خاطره‌ای از مواجه رو در رو با خوانندگان موسیقی ایرانی از جمله همایون شجریان، علیرضا قربانی، محمد معتمدی، سالار عقیلی یا هر هنرمند دیگر دارید؟

– خیر متاسفانه شرایط این گونه نبوده که تا به حال برخوردی با خواننده‌هایی که نام بردید داشته باشم.

*در زمان حضور شما در کشور آمریکا برای برگزاری کنسرت چه نکاتی شما را جذب خود کرد؟

– آنها بیشتر از هر چیز به امکانات موسیقی اهمیت زیادی می دادند و این موضوع واقعا من را جذب خود می کرد. به عنوان نمونه داشتن تالارهای پیشرفته و آکوستیک یا صدابرداری‌های حرفه‌ای همه و همه برایم جالب بود از طرف دیگر در آنجا فروشگاه های ساز فراوانی وجود داشت که بسیار عالی بودند و من خریدهای زیادی از آن‌ها کردم.

بزرگترین تحول زندگی این خواننده ازدواج است/عکس
*می‌گویند برخی از تهیه کنندگان دوست ندارند خواننده ها در مصاحبه‌های خود اعلام کند که متاهل است، این موضوع صحت دارد؟

– نه قبول ندارم چون خود من همیشه و همه جا این مساله را به راحتی اعلام کردم و حتی در یکی از مجلات که الان نام آن خاطرم نیست از این داستان به عنوان تیتر اصلی خود استفاده کرد. آنها حتی از من خواستند که عکس دو نفره‌ای داشته باشیم که همسرم موافقت نکرد. من همین جا اعلام می کنم که مهم‌ترین اتفاق زندگی من همین آشنایی با همسرم و ازدواج با بود. بنابراین برای من تا همیشه زندگی در کنار خانواده در درجه اول قرار دارد.

*می گویند خواننده ها دست پخت خوبی در عرصه آشپزی دارند. آیا حمید عسگری میانه ای با آشپزی دارد و اگر دارد با کدام غذا لذت بیشتری به شما دست می‌دهد؟

– اصولا در این زمینه بی‌استعدادم و خیلی کم پیش می‌آید که آشپزی کنم. من همه غذا‌ها را دوست دارم اما قورمه سبزی برایم لذت بیشتری دارد. البته پیش از ازدواجم دست پخت مادرم برایم بهترین بود اما الان با همسرم این مساله در رقابت قرار گرفته است.

*تعطیلات آخر هفته حمید عسکری چه تفاوت‌هایی با دیگران دارد؟

– تفاوت عمده آن این است که خیلی ها آخر هفته استراحت می‌کند اما من اکثرا آخر هفته‌ها یا مشغول کار در استودیو هستیم و یا اجرا داریم.
*خاطره‌ای از تیم فوتبال مورد علاقه‌تان دارید؟

– بله یک بار که استقلال به جام حذفی ورود پیدا کرد نشستی برگزارشد که من نیز به عنوان مهمان ویژه در این نشست حضور پیدا کردم و اتفاقات خوبی برایم افتاد. یک بار هم در نشستی خصوصی افتخار هم صحبتی با زنده یاد ناصر حجازی را پیدا کردم که در این جلسه صحبت و خاطرات زیادی از فوتبال و مسائل دیگر مطرح شد که برای بی نهایت شیرین و به یاد ماندنی بود.

*آقای عسگری این چه ایپیدمی است که خوانندگان علاقه مند به حضور در قاب سینما هستند؟ بد نیست برای پاسخ به این پرسش از تجربه های بازیگری خود بگویید؟

– بازیگری برای من تجربه جالب و هیجان انگیزی بود، گرچه طی سال های اخیر پیشنهادهای زیادی داشتم و البته به چند پیشنهاد نیز جواب مثبت دادم که تازه‌ترین کارم اکران فیلم «عشق، شانس، تصادف» بود که وقتی در اکران خصوصی فیلم با طرفدارانم مواجه شدم تجربه لذت بخشی را از سر گذراندم که برایم فراموش نشدنی است. از طرفی می توانم به این نکته نیز اشاره کنم که وقتی نام خودم یا تصویرم بر سر در سینما‌ها می بینم برایم خیلی اتفاق خوبی است.

* باز هم فیلم تازه‌ای برای اکران دارید؟

– بله، یک فیلم با نام «دو دوست» ساخته محمد بانکی با بازی سحر قریشی، الهام حمیدی، پوراندخت مهیمن را دارم که به زودی اکران خواهد شد و دارای فضایی رمانتیک است. من در این فیلم چند قطعه اجرا کردم و تصور می کنم این فیلم به خاطر فضای احساسی برای هوادارانم جذاب خواهد بود.(مهر)

بزرگترین تحول زندگی این خواننده ازدواج است/عکس

تاریخ: 04 بهمن 1393
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: عکس بیوگرافی خوانندگان ایرانی , موسیقی
برچسب ها: آلبوم عکس حمید عسگری ، اپآلبوم های حمید عسگری ، بیوگرافی حمید عسگری ، جدیدترین عکس های کنسرت حمید عسکری ، حرف های حمید عسکری از ازدواج ، حمید عسگری ، حمید عسگری و نامزدش ، حمید عسگری و همسرش ، رازهای حمید عسکری پس از ازدواج ، عکس مراسم ازدواج حمید عسکری ، عکس ازدواج حمید عسگری ، عکس هایی از کنسرت حمید عسکری ، همسر حمید عسکری

  
  

عکسی از همسر رضا یزدانی جدید

عکسی از همسر رضا یزدانی

همسر رضا یزدانی

همسر رضا یزدانی


  
  
   1   2   3      >